Hej och hå...

SKRIVET DEN: 2009-09-20 KLOCKAN: 23:49:25
Fortfarande förkyld, men bättre.
I lördags var jag, mamma och erik till Antnäs och hämtade en soffa till mig, det blev inte den jag hade tingat eftersom det var så hård och ja.. obekväm. Så vi hittade en annan som var mycket bättre.
Vill bara tacka min underbara mor som ställer upp för mig så mycket, utan henne så hade det inte alls gått bra.

Idag har jag varit med min kusin Ida, vi var även på bio.

Sen kom min pappa och bror på besök och hade med sig lite grejer, som spjälsäng och annat :)
Så nu är det inte så mycket i lägenheten kvar att fixa med innan den ser ut som en lägenhet bör göra.
Jag är lite orolig just nu eftersom jag inte fått jobba nått denna månad... =/
Måste försöka sälja min gamla eu-moppe som knappt är använd så kanske man får lite cash  till novembers hyra..


Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback