Lägenheten.

SKRIVET DEN: 2009-09-30 KLOCKAN: 13:55:49
NU har jag bott här lite mer än två veckor. Har fått till det någorlunda men känner mig långt ifrån klar.
Men den känslan har jag alltid ganska länge då jag flyttar. Det är lite småfix här och där, hyllor som ska upp och saker som fattas..

Men tänkte visa er hur det ser ut nu. Får dock nöja er med mobil bilder för denna dator skulle väl kracha om jag ska börja försöka få in bilder från min systemkamera.



















sådär ja! Tog sin lilla tid...
Nu ska jag hoppa in i duschen, och även ta ett fotbad. Kram så länge..



Kommentarer
Daniel:

Jag tycker att det ser jätte fint ut! :)

2009-09-30 @ 19:34:56
URL: http://daniellestander.blogg.se/
Stina:

De ser jätte mysigt ut :) får komma och hälsa på när jag är i arvids någon helg :) Kram!

2009-10-01 @ 15:03:36
URL: http://stinabakke.blogg.se/
Jenny:

vad fint de blev i tvrummet :-) nu får vi ta en film kväll framöver :-)

2009-10-01 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback