Night night..

SKRIVET DEN: 2009-09-30 KLOCKAN: 23:36:18


Sitter här hemma insjunken i soffan med tv:n på, ljusen brinner på bordet och jag har datorn i knät.
Hela dagen har jag suttit i denna soffa, mer eller mindre i alla fall. Inget vettigt gjort denna dag heller.
Hade tänkt köpa färg och måla spjälsängen och ett bord, men jag tror min ekonomi inte tillåter detta denna månad, och kanske inte månaderna framöver heller, men vi får se.


Imorgon ska jag på en föreläsning som försäkringskassan håller på vårdcentralen om mamma pening osv..

Sen kommer Ida hem imorgon från umeå/örnsköldsvik. Jag har matat hennes katt medan hon varit där.
Idag var katten jätte kelsjuk, och såklart hade hon bajsat fulla lådan för att göra mig extra glad!! ..hm..
Måste ringa till piteå imorgon också, och få en tid om nytt ultraljud denna månad.

Jag vill ha ett piano.. ge mig ett piano! =)

Nu ska jag kolla blocket.se, min nya tidsfördrivar-sida! (:

Kram och godnatt..






Kommentarer
Anonym:

Hoho! Vad glad JAG blir när du skriver att du vill ha ett piano! Vadan detta då? Hoppas allt är bra med dig, tjockfaen ;-) Kul å ses framöver!

2009-10-01 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback