Då var det kväll..

SKRIVET DEN: 2010-04-18 KLOCKAN: 00:18:15
..eller natt för vissa. För mig helt klart kväll!
Har dragit dammsugaren några varv, och det mina vänner.. det behövdes för i varje hörn låg en dammelefant och sneglade på mig. Men jag bara skrattade åt dem och sög upp dem, där fick dom dumma ohyerna!

Tog en liten prommis med Lily bus. För jag blev så sugen på en dr. pepper. Först for vi på Ica och handlade tre drickor på burk. Dem har tagit hem amerikanska drickor nu som är super goda, så det blev tre stycken sådana. Pepper, pepper cherry och Cola Cherry! Mjummi. En är redan uppdrucken.. med sugrör. Har så ont i mina läppar pga munsåret och att dem är så torra då man inte kan andas genom näsan.



Sedan begav vi oss på statoil och hämtade ut paketen som kommit, det jag beställt på tradera. Påvägen från statoil började det snöa så blev raska steg hemåt igen. Lily sov så gott i vagnen, men det gör hon alltid! :)
Väl inkommen i porten så kom tanta under mig ut och skulle kika på "barnet" hon börja prata lite bebisspråk och gulligullade med henne. Haha.. Hon som alltid var så sur innan. Hon hojtade åt alla bilar som stannade utanför. och står alltid i fönstret för att se vad som händer. Jag började vinka åt henne varje gång jag såg hon stå där och stirra. I början drog hon bara igen parsienerna.. hon trodde väl inte att hon syntes då.. men sen började hon vinka tillbaka:P



Väl inne i lägenheten (efter att ha fått gå upp och ner i trappen 6ggr för att få upp allting) så började Lily stor tjuta. Gav henne mat innan vi for, men nä hon skulle ha mat igen.. glafsade i sig  120ml och skulle säkert kunna äta mer.. men sen blev hon då lugnare.. Jag öppnade kartongerna för att se vad jag fyndat och gillade allt :D
över 60 plagg för 300kr. Mest str 68.. var väl nån body i 62..  Jätte många par byxor också.. det behövs!
Nu är det bara de, att jag inte vet vart tusan jag ska he alla kläder.. är så fullt i alla garderober.. Hm det får jag lösa imorgon på nått sätt..



Lily ligger och snarkar i babygymmet igen.. men hon rör sig hela tiden så snart vaknar hon väl.. Hon ska väl äta igen innan hon gör natt..

Lily gjorde high five med mamma idag! Det ni...


Nu hade jag inget mer på hjärtat, så adjöken adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback