Fixar & Trixar

SKRIVET DEN: 2010-04-11 KLOCKAN: 19:53:56




Sitter och fixar & trixar med lite bilder. . Ja inte just dem hära. Gjorde bara dessa kollage så att ni skulle få se..
Lily är sämre idag. Är hon ännu sämre imorgon så åker jag till vårdcentralen med henne.
Tycker inte om när det låter som det gör ur hennes lungor.. nått borde det väl finnas som får henne att kunna andas lättare tycker man! Jag har också blivigt förkyld nu. Men inte alls som Lily.. stackars liten. Önskar jag kunde ta hennes förkylning också, bara hon fick vara frisk..

Har helt glömt bort att äta nått idag, gör jag oftast. Konstigt att man aldrig känner sig hungrig. :S
Får se vad som finns i frysen sen. Jises klockan är ju 20:00 snart.. Vart har dagen tagit vägen??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback