God eftermiddag!

SKRIVET DEN: 2010-04-07 KLOCKAN: 17:57:01
Tjohej igen!

Det blev att jag tog med mig Lily på en promenad. Är ju så härligt väder, omen solen inte tittar fram är det milt och skönt! Inga minus grader :) Tror våren är här!!
Vi gick en bit och sen till konsum. Hon somnade redan i mitt trapphus och sov hela vagnfärden. Efter att vi handlat lite mat och annat nödvändigt så gick vi till Lilys mormors jobb och hälsade på. Där fick mamma kaffe och Lilybus busade! Efter att ha spenderat 40min där gick jag till Linkan och köpte ett par billiga legins och ett svart linne. efter det så gick vi hemåt.



Har tvättat och diskat.. Men sen orkade jag inge mer. Började fota istället och försökte komma ihåg hur man skulle ställa bländaren och ison för att få bra närbilder. Har testat mig fram och tror jag hajjar grejen nu.
Ska fota på Jonnas dop på lördag. Hoppas det blir bra bilder!


BYE!






Kommentarer
sarah:

Va fin du var på bilderna! :)

2010-04-07 @ 18:27:48
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/
Johanna - mamma till Leia:

sv: Jo, den var inget vidare tyvärr.. Nästa blir isåfalla snitt :/ Tycker du hon ser liten ut? Alla säger att hon är en liten tjockis, hihi. Hur stor är din tjej? Jag ger ersättning, ammade bara ca 3 veckor.

2010-04-07 @ 20:56:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Annika:

Du får säga om de dära TRESemme var bra?! =)

2010-04-07 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback