Har tråkigt som bara den..

SKRIVET DEN: 2010-04-16 KLOCKAN: 19:55:45
Är så tråkigt att vara sjuk.. Kan inte umgås med någon eller göra nått. Må denna förkylning gå över snart. Åtminstone för Lilyliten. Morgonen var bedrövlig. Kunde inte somna i natt dessutom vaknade Lily klockan halv fyra och var pigg.. men fick henne att somna om med hjälp av ersättningen efter en stund.

Själv så somnade jag väl vid 05 på soffan och Lily väckte mig med sitt tjuut kl 08:30. Trött som en gris fick jag göra mat åt henne och hoppades på att hon skulle somna om efter det men inte det nej.. vid 11:30 först somnade hon och jag lika snabbt bredvid henne, men det blev bara 25minuters sömn. Sen donade vi på med lite av varje. Men jag har varit trött hela dagen, först nu jag börjar piggna till .. typsikt då man egentligen borde börja bli trött.

Igår fick vi ett inbjudningskort till Lilys tremening Helmers kalas.

Blir Lilys första barnkalas. Inte för att hon kommer förstå vad det innebär osv, men ändå! :)

På eftermiddagen vid 15 så sov Lily en timma.

I vanliga fall hade jag satt mig vid datorn, men idag tänkte jag "Nu ska jag fasiken inte starta den där jäkeln förens ikväll, annars sitter jag fast" Istället gjorde jag detta:







Ja jag vet, jag tar kort på vad som helst. haha.. Men själv tycker jag att bloggar är så himla mycket roliga att läsa om det är lite bilder också! Fredag kväll.. vad på tv?


Kommentarer
Becca & baby:

Det är sjukt vad mycket man hinner om man struntar i att slå på datorn :O Älskar känslan efter man hunnit så mycket :D

2010-04-16 @ 22:38:13
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Jelly:

Trist å va sjuk! Jag hoppas det blir bättre snart!

2010-04-17 @ 07:42:14
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback