Helmer 1 år.

SKRIVET DEN: 2010-04-24 KLOCKAN: 20:22:06
Idag tog jag & Lily en rejäl sovmorgon. Första gången vaknade hon ungefär halv nio.. sen somna vi om vid tio och sov till 12:40.. Hur kan Lily sova så mycket?? Tycker det är lite lustigt faktiskt..

Sedan var det bara skynda sig på med kläder osv, ja precis som igår & he sig ut i det fina vädret. Vi packade med bumbon så att Lily kunde sitta i den hos Helmer. Vi var tvungen in på affärn först och köpa ett grattiskort. Också gick jag in på Änglafröjd och köpte ett litet gossedjur och fotohörn till mina kort.

Sedan mötte jag upp Ida & Sara också knatade vi till Helmer.
God tårta, söta barn och en massa folk.

TÄNK, REDAN ETT ÅR SEN HELMER FÖDDES!! Känns som det var alldeles nyss faktiskt. Tiden går ju alldeles för fort. snart är ju Lily 5månder också.. ojojoj.. Man vill så gärna stanna tiden.. vara hemma och mysa i flera år. Vill ALDRIG att mamma dagarna ska ta slut. Men eftersom jag måste ta ut 7dagar i veckan så kan jag bara vara hemma tills December.. känns surt!! Lily passade på att släppa en brakskit som åkte genom blöjan & bodyn också.. Ska det vara kalas så ska det vara kalas, tänkte nog Lily. Så klänningen åkte av ganska snabbt.

Här kommer lite bilder från kalaset, dock mobilbilder eftersom jag inte hade med mig systemkameran.



nu ska jag och Lily busa.

Heeeeeeeeeeeeeeejs!

Kommentarer
Anonym:

Vilken hima fin blogg du har. Och jättefin header. Du verkar vara en hejjare på det där med bloggdesign.

2010-04-24 @ 21:22:25
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Therese:

Sv: Ja, du har så rätt så rätt.. Men du har ju en liten redan :) Tänk då jag hur sugen jag är på att skaffa mig en egen, men än så länge får man nöja sig med att sköta sina kusinbarn :)

2010-04-25 @ 12:07:40
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback