Idag...

SKRIVET DEN: 2010-04-20 KLOCKAN: 23:06:11
Idag har vi mest tagit det lugnt. Jag har faktiskt hunnit äta innan kl 18 också.. framsteg, framsteg.
Klockan 16 följde vi med mamma på Dollar och köpte lite små ramar & två fotalbum där man klistrar in korten själv, efterom korten var för stora för ett vanligt fotoalbum.

Har inte hunnit börja med det ännu, men tänkte iaf försöka hinna någon sida idag då Lily somnat.
Har dock satt in kort i fotoramarna och skruvat upp dem på väggen. Två i tv-rummet och tre i sovrummet, mitt emot sängen så jag kan se min sötnos då jag ligger i sängen.




pappa var hit ikväll också med lite smått o gott. också tog han alla mina sopor från balkongen så nu kan jag börja göra fint där tills i sommar :) tur man har en snäll pappa!



Lily har kräkts ovanligt mycket idag,, så maskinen har gått sen kl 8 imorse och går än..

Min lillebror kasper fyller fem år idag. GRATTIS KASPER. Men vi var tyvär inte där idag då Lily är krasslig & dem har magsjuka där.. typiskt. När jonte fyllde år för några veckor sen hade dem också magsjuka.
Får gratta honom i helgen istället.

Nej det var allt för mig. Nu somna just Lilybus. Så nu ska jag gå och klistra lite kort innan jag intar ryggläge.
Hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback