Nån mer som är trött?

SKRIVET DEN: 2010-04-07 KLOCKAN: 11:02:39
Somnade tre i natt.. såg en massa tv och kunde inte somna. Till slut somna jag på soffan med kläderna på.
Vaknade halv sju av att Lily skrek.. HALV SJU?! Vad har hänt? Hon brukar ju vakna 10..
Nåväl var bara stiga upp ur sin skönhets sömn, göra en flaska ersättning och ge henne.
Hon fick äta själv i sängen, och jag somnade om medans. Vaknade efter 15min och såg att hon hade somnat med flaskan i munnen, lämnat 30ml. Tog bort flaskan och la en filt över henne å somnade om igen. Vaknade flera ggr fram till kl 09 och sov sedan en timma. Sen var hon hungrig igen. Stiga upp göra ersättning och ge henne. Sedan byta blöjan och klä på henne. Lily ska alltid ha fingrarna i munnen. Hon har det jämt. så hon är alldeles röd runt hela mun.. :S






Vad ska man göra idag då?
Finns en jäkla massa måsten hemma hos mig nu.
Dammsuga
Vika ett ton tvätt
Diska
osv..

Men jag är inte alls på humör för det, så istället ska jag nog slöa ett tag, sedan gå ut och gå.
Kanske ta en sväng förbi konsum och handla lite mat?!
Får se sen om jag orkar ta itu med hemmet...




Ikväll är planen att sola solarium & redigera bilderna sen påsk. Bara Lily är snäll så..
:)

Kommentarer
lillan:

gud vilken söt bild på babyn:D

2010-04-07 @ 20:13:07
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback