Sommar med Lily

SKRIVET DEN: 2010-04-13 KLOCKAN: 21:42:41


Kommentarer
Lina - Mamma till ängeln Emilia och Bönan i magen:

Åh gud vilka söta kläder!



Ne du, slutar det som förra gången har jag lovat mig själv att flytta till Norrland så, jag plingar till isf ;P



Haha så var jag med Emilia också. "Ähh vadå, en kaka till skadar inte" men typ alla kakor jag åt DÅ är kvar. Nu äter jag inte alls mycket för jag har inget sug. Hoppas att kilona bara rinner av på mig också, det skulle vara för härligt! :)

Nee jag hade inte heller klagat om nu Emilia hade levt men att gå från smal - gravid - ensam och tjock till att bli gravid igen och ännu tjockare, det tar på en ganska mycket. Känner mig så otrooooligt tung!

Orkar inte vända mig i sängen haha.



Hua vad jag längtar. Det är ju inte alls så långt kvar nu så, jag håller ut. Det måste jag, har inget annat val.



Hoppas ni får en bra dag.

Kram Lina

2010-04-14 @ 09:19:08
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barnsmamma! :):

hehehe nu blev det ändå fel när du skrev, men jag fatta ju att du mena BLÅ ögon först och inte bruna hehe :)



Nej, Leon har en "pappa" som kommer från Colombia, men han vill inte ta sitt ansvar och kommer aldrig vilja det heller. Han t.o.m skickar mail till min man och frågar om han vill adoptera honom.. vilket inte lär hända eftersom jag vill att han ska betala hahahaha... japp så e det... hemskt snäll :P



Sole ser ju han som sin egen och Leon ser han som sin pappa, tycker det är bra så. :)

Många säger att de är lika vilket måste innebära att båda mina barn har nåt från mig, jag kan inte se det själv bara :P haha

Kram på dig

2010-04-14 @ 12:18:58
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback