Tvätt..

SKRIVET DEN: 2010-04-21 KLOCKAN: 16:49:41
Hejhå!
Just nu sitter jag och ser på katastrofens hjältar på tv4 fakta. Handlar om två pojkar som farit genom isen och ligger nu på botten.. huva så hemskt.

Har vikit tvätt sen jag vaknade till nu. Förvisso så sov jag och Lily till 12 men ändå..
Lily vaknade halv 8 första gången och sedan somna vi båda om strax efter kl 09, och nu har hon sovit sen 14:30.
Vilken sömntuta hon är idag!

Angående tvätten så var det inte nådigt hur mycket tvätt det hinner bli på mindre än en vecka.
Jag snör bara all rentvätt på en madrass i Lilys blivande rum eftersom jag inte hinner vika den direkt den är torr pga att Lily oftast är vaken och grinig. Men idag var jag less på tvätthögen som legat där sen i söndags, så det var bara att ta ett djupt andetag och börja.. Vad jag nu vet är att både jag & Lily har alldeles för mycket kläder, eller alldeles för lite plats för våra kläder.

På en vecka hinner Lily använda såhär mycket kläder:

dem kläderna på undre bilderna ska jag lägga bort..


Har spikat upp några canvas barntavlor jag hittade igår för 30kr st. fyndigt!!

Nu vaknade Lily så hon sitter här med mig. ska väl busa lite med henne, så hejsvejs.








Kommentarer
Annika:

Hebbe har två blå sånna där tavlor...de är söta :)

2010-04-21 @ 20:59:17
Aliana Gift 2-barnsmamma! :):

Haha när jag läser din text hör jag en riiiiktig norrlänning inne i mitt huvud, heltokigt hahaha :) ÄLSKAR norrlänningar, sååå skön dialekt! Hihi :)

2010-04-23 @ 17:01:14
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback