8:a månader med mitt hjärta.

SKRIVET DEN: 2010-08-09 KLOCKAN: 15:04:45

För 8:a månader sedan var min lilla gumma alldeles nykläckt. Ca 2 timmar gammal och vi hade just kommit till vårt rum på BB avdelningen. Min lilla lilla sockertopp som hade världens minsta fingrar och tår. Det skrämmer mig att hon om bara 4månader är ett helt år. Varför ska tiden gå så snabbt för? Jag vill vara hemma och njuta minst ett år till.. Minst!!!

Ni med barn förstår vad jag menar..


När jag kom hem med Lily från BB så hälsade min kusin Annika och hennes kille Pär samt deras lille son Helmer på. Han var då nästan 8 månader gammal. Men då tyckte jag att han var jätte stor, att han hade funnits jätte länge. Men nu tycker jag ju att 8:a månader är ingenting eftersom dem 8månader jag fått spendera med min dotter har flugit iväg.


Dem bästa 8månaderna i mitt liv <3

Kommentarer
linda:

Kul att du hittade tillbaka! Fin liten tjej ni har! En länkning säger man väl aldrig nej till!? Haha!!



Vad fint du lägger upp kort och det är väldigt fina kort!



Kommer fortsätta titta in här!!

2010-08-09 @ 19:17:03
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Shannara:

Vilken gullunge du har!!! Fast det visste du ju redan...



Jag förstår vad du menar, min Lillis blev nyss ett... Ett helt år bara försvann, men jag har faktiskt dagar kvar så jag ska vara hemma ytterligare ett år!



Som svar på din fråga: NATURLIGTVIS får du länka till min blogg! Det gör mej bara glad!



Ha nu en go kväll!

2010-08-09 @ 21:50:09
URL: http://shannaraskaos.blogspot.com/
jessica:

Tråkigt att inte ha öppnaförskolan, det är ju jätte kul för barnen verkligen att leka med varann

2010-08-11 @ 11:29:40
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback