en och en halv timma...

SKRIVET DEN: 2010-08-31 KLOCKAN: 23:09:27
.. är vad det tar att söva Lily för natten! Jobbigt är bara förnamnet, efter många sparkar i mammas  mage och ansikte, många skratt och tårar, vändningar åt alla olika håll, några klunkar välling var tionde minut, hopp, skrik och pratande, nappen som spottas ut och klös i mammas ansikte... så somnade hon till slut. Det gjorde nästan jag med.

Men innan jag lägger mig ska jag hänga upp tvätten, diska den sista disken, (ta en dusch?), kika diverse sidor på internet, diska vällingflaskan och göra iordning en ny tills morgonen.. läsa några sidor i min bok.. sedan sluta mina ögon och falla in i drömmarnas land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback