Förkylning ?

SKRIVET DEN: 2010-08-21 KLOCKAN: 14:44:17
Tre timmars sömn blev det i natt.. Lily är mest troligt förkyld och har samtidigt en tand på gång i övre käken. Hon har/har haft feber och nyser å snorar.

Pappa med familj var just här.. Tessan passade Lily medans pappa skjutsade mig till apoteket för att inhandla lite olika preparat som behövs här hemma då man har en förkyld liten.. ex: Alvedonsuppar, nässug och koksaltlösnings-pimpetter.  Förra gången snuttan var sjuk så inhandlade jag mig en såndär grej som man suger i med munnen för att få ut snoret och jag måste säga att hur äckligt det än låter så är den 10000ggr bättre än en såndär vanligt orange grej man trycker på för att den ska suga ut snor.

Nu sover Lily.. helt utslagen efter att ha fått lite Alvedon. Jag hoppas det är en sån där förkylning som snabbt går över!!


rekommenderar den starkt!!

Kommentarer
Kajsa:

Dom är jättebra, jag har en näsfrida till Mio och den var guld värd då Mio var nyfödd och blev snorig när vi hade djuren hemma. Hoppas att Lily kryar på sig så att vi kan ses på Tisdag. Kram och ha en bra helg.

2010-08-21 @ 15:50:21
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback