Goder morgon!

SKRIVET DEN: 2010-08-31 KLOCKAN: 09:34:02
Lily vaknade ca 08:30 och har just fått en ren blöja och ätit sin frukost.  Idag är det mamma träff som gäller.


Jag har just ringt sjukrådgivningen eftersom jag har slut medicin och inget recept på apoteket.. (fick jag veta igår när jag var där) När jag blev gravid fick jag en ny läkare ang min "sjukdom" (har haft giftstruma så måste äta medicin resten av mitt liv) för att min gamla sa att dem på min ort fick ta över då jag var med barn. Sen hade hon inte berättat det för någon här så jag fick ta saken i egna händer och fixa mig en läkare (?) Dessutom kunde hon inte meddela den nya läkaren hur min sjukdomshistoria sett ut och hur det låg till med mina värden just nu. Hon hade bara sagt till mig att värdena var dåliga och medicinen behövde justeras, men inte med hur mycket? Så läkaren som jag sedan fick här blev inte så nöjd och ringde och skällde ut min andra läkare som sitter på ett större sjukhus 17mil härifrån. :)

Men min nya läkare har jag aldrig träffat (?) bara pratat med i telefonen två ggr så jag har ingen aning om vem han är eller vad han heter då det var 10 månader sedan jag pratade med honom sist.. ?
NU har jag två andra viktiga samtal att ringa... bla CSN. Hatar att prata med dem...
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback