Gumman hos mormor.

SKRIVET DEN: 2010-08-19 KLOCKAN: 17:12:00
Nu sitter jag här själv i soffan. Har tvättat, diskat och börjat att dammtorka. Men jag blev sååååå slut & trött. Skulle kunna sova några timmar nu. Men det tänker jag inte göra för då vänder jag ju dygnet igen.. Måste orka upp tidigt på lördag morgon!

Lillan är hos mormor och ska vara där tills imorgon. Idag har vi varit ute och gått med Sara & Joar. Sedan åt vi lunch på Greya Knut. Vi gick vid 11:30 och 14:20 var vi hemma igen.

Sedan var det bara ge Lily mat och byta hennes blöja. Sedan hann vi mysa en liten stund innan mormor kom för att hämta henne. Men då hann hon göra ett brak i blöjan just innan hon skulle fara - bara för att mamma skulle få torka bajs ;)

Nej nu måste jag rycka upp mig och försöka städa!
Skulle ha bakat något också.. ska ju ha mammaträff här på tisdag.. Men vad skulle man ha bakat? Tips?
Är egentligen för trött för att baka.. puh.. men ska göra det, om inte idag... i helgen!

Kommentarer
Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder på nätet!:

Jag är sämst på att baka.. blir aldrig som jag tänkt mig! hahaha :)

2010-08-20 @ 22:32:44
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback