Ny dator.

SKRIVET DEN: 2010-08-17 KLOCKAN: 00:05:08
Idag fick jag min nya dator efter att ha haft en lånedator sen i maj(?)
Den är "bauta" stor och mycket mycket bättre än min förra.

Var till Sofie under eftermiddagen och fotade lite.. Kanske får ni se någon bild här framöver om dem tillåter det:P
Har en massa massa massa bilder att redigera nu, men som Lily är just nu blir det inte mycket tid framför datorn.
Har dessutom fastnat i en bok som jag fick låna av Silje - väninnan heter den och är skriven av Denise Rudberg. Så varje liten tupplur Lily tar så passar jag på att läsa nått kapitel.. Men nu är den snart slut.. och vad ska jag då läsa?

Hade helt glömt bort hur bra böcker kunde vara - och avkopplande. Mera läsa i fortsättningen! Har ni någon bra bok att rekommendera? och helst ingen som man redan sett film av. Tycker boken blir förstörd då eftersom man redan har sett karaktärerna och inte får fantisera om hur alla ser ut och hur allt verkar vara som när man läser det.
Lily somnade kl 21 ikväll, vaknade 08:30 och har bara sovit 45 min på dagen - i två omgångar så ca 20 min per gång. Tur hon somnade tidigt ikväll.. 

Nu ska jag läsa! Vi hörs imorgon.



Några bilder från senaste badet.. :D


Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: Jag gör aldrig nya lager. Jag går in på förbättra - justera ljussättning - nivåer. Sen väljer jag vit-nånting och får då markera på bilden när jag vill ha det vitt och så blir det :)

2010-08-17 @ 16:51:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Daniel Lestander:

haha, så söta bilder! =)

2010-08-18 @ 20:08:08
Maja w:

Hon är såå söt! :)

2010-08-18 @ 20:40:49
URL: http://mmajaw.blogg.se/
Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder på nätet!:

Åhhh bada vask! Gjorde jag alltid när jag va bebis :P

Tyvärr kan Milo inte göra det eftersom vi har en "modern" liiiiten vask. Blääää

:)

2010-08-20 @ 22:34:35
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback