FREDAG DEN 13:onde

SKRIVET DEN: 2010-08-13 KLOCKAN: 15:17:49
Detta kommer bli den värstaste av dem värsta dagarna i mitt liv
SÅ FREDAG DEN 13:ONDE.. JAG HATAR DIG!!



Lilys farmor (som hon aldrig träffat, och jag absolut inte vill ha någon kontakt med överhuvudtaget, varför kan ni läsa HÄR) och hennes pappa.. som jag tycker lika illa om.. varför? nej inte för att han lämnade mig när jag var gravid utan för allt annat, ska också komma.. IMORGON!


Och det enda jag fick var ett röstbrevlådemeddelande där hon säger: - jag och danne kommer upp imorgon vi hör av oss när vi är framme. (170mil)


Jag vet att Lily är för liten för att själv kunna bestämma om sådana saker som att ha kontakt med dem, och att jag inte kan välja bort dem för henne. Men samtidigt så tror jag att hon själv skulle ha valt bort dem om hon visste hur dem är. Nåväl är väl bara att gå igenom denna skiten, får se det positivt.. då kanske det är jätte jätte länge kvar innan jag måste träffa dem igen, innan vi måste träffa dem igen..

SUCK!


Jag antar att mina tankebanor går i denna bana: Vad tusan ska dem komma och förstöra våra rutiner när dem själva sa att jag förstör deras liv om jag inte gör en abort..? Det är ju inte precis så att dem har en relation till henne så att dem saknar henne och det är därför dem kommer upp..



Kommentarer
Kajsa:

Ska tänka på er imorgon och hoppas att allt går bra.

Kram

2010-08-13 @ 20:41:36
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Jelly:

Jag hoppas att allt går bra!!!

2010-08-14 @ 07:23:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma:

Ush stackars.. :(

Ja, min sambo som jag dock är tillsammans med, lämnade mej i vecka 26, 5 minuter innan vi skulle gifta oss. :(

PGA.. hans mamma!

Hans mamma styrde hans liv då, har fortfarande för mycket kontroll dock.

Så vet din känsla av avsky.



Hon kommer hit idag då sonen har namngivelse, jag och min familj kommer vara på försvar och inte så lyckliga.



Hoppas det går bra för dej och Lily.

Kram

2010-08-14 @ 08:44:43
URL: http://salkert.se
Johanna - mamma till Leia:

håller tummarna för att det går bra för dig!!

2010-08-14 @ 11:34:50
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback