Haloj!

SKRIVET DEN: 2010-08-20 KLOCKAN: 17:01:24
Igår kväll hyrde jag och Ida film och dippade grönsaker - paprika, morot & broccoli. Mycket trevligt och mycket gott. Tror filmen vi såg hette Remember me , med Robert Pattinson som en av huvudpersonerna.
Filmen var sådär - inte jätte bra men inte dålig. Lite seg ibland. Och slutet var HELT oväntat!!!


När jag vaknade imorse vid kl 12 (sköööönt med sovmorgon) så var mamma och Lily redan här hemma.
Trodde först att jag drömde att hon skrek, men det var ju ingen dröm!

Första gången jag vaknade var kl 08 och det var bvc som ringde. Jag svarade trött som fasiken, tur att jag svarade! Så nu har vi fått en tid dit nästa vecka på torsdag!
Mamma berättade att Lily sovit jätte dåligt inatt och vaknat flera ggr. Kanske tanden som spökar eller så har hon börjat inse att hon inte sov hemma?



Lily åt mat och sov en stund medans jag duschade och gjorde mig klar. Sedan gick vi en sväng på marknaden. På medan hade med nått också så vi gick in dit och där fann jag en jätte söt norsk tröja. som mormor köpte till Lily. Den är fodrad inuti och riktigt varm. Ni vet vi "samer" här uppe behöver klä oss då det är -35grader.. :D 




Sedan for jag och klippte mig, vilket tog ca 1timma. Därefter gick vi igenom marknaden påvägen hem till mig. Varav vi köpte hem thai-mat som vi åt hemma. Nu vilar Lily och jag sitter här och nördar mig.

Har inga pengar på telefonen.. irriterande, men kan inte fylla på förens pengar ramlar in på kontot. Igår kände jag mig riktigt maktlös då både internet inte funkade + då att jag inte hade pengar på mobilen.. :S

Nu är det ÄNTLIGEN HELG också! :)


Kommentarer
Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder på nätet!:

Ahhhh ÄNTLIGEN hittade jag en gammal kommentar från dig med lösenordet! Min jäkla firefox vill inte spara nya lösenord så jag har inte kunnat komma in på huuur länge som helst :(

Men nuuu så får jag använda explorer igen haha :)



Lillflickan växer snabbt ser jag :) Gullunge! Och vad fin din blogg blivit! Kram till er!

2010-08-20 @ 22:31:05
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Henny:

Hej!



Klart du får länka!! =) Den första september flyttar vi in på riktigt, men imorgon ska vi köra allt vi klarar oss utan :)



Vilken fin tröja Lily fått! Loke och Lykke fick en liknande i doppresent av min syster som jobbat i Norge i sommar =)

2010-08-20 @ 23:05:42
URL: http://frokenhenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback