En trött mamma...

SKRIVET DEN: 2010-02-05 KLOCKAN: 14:59:38
Oh idag är jag halvdöd och har skum i huvudet. Lily somnade fem imorse, strax efter somnade jag. Halv 8 vaknade hon och var hungrig. Jag gjorde mat, matade och rapade henne. då var klockan helt plötsligt nio. Någon gång efter det somnade vi båda om. Halv elva börja hon skrika igen.. jag stoppade in nappen, somnade, vaknade av hennes skrik var tionde minut fram tills klockan 12 då var det bara stiga upp. Min far kom hit med frasse-mat.. lunch för honom och frukost för mig. Sedan for han och jag gav Lily mat och bytte hennes jätte tunga blöja. Sedan satte vi oss i soffan.. Mormor och kjell var här nyss tvärt och skulle gulla lite med lilltjejen.

Måste hämta systemkameran hos pappa någon dag och ta fler fina foton på Lily som jag kan förstora. Har beställt två, en till mor och en till mig själv.  Nu behövs det bara köpas en jätte ram.

Måste betala en massa räkningar nu.. blääk. Känns som 90% av pengarna går till det.. Längtar tills man får en eknomi som går att leva på. . även om jag absolut inte längtar tills Lily måste börja på dagis.. :S Men ska bli kul att kunna köpa henne en massa fina saker och göra roliga saker med henne då vi är lediga.


hihi sötnos



Väntar fortfarande på en musikmobil som skickades i måndag med bussgods från gbg, som jag köpte åt henne på blocket. Den hade tre olika melodier, lampor, djur som snurra och en dosa som man kunde sköta den från sin egen säng! tror att hon kommer gilla den skarpt eftersom hon börjar skratta varje gång jag lägger henne på skötbordet. Ovanför där hänger ju en liten enkel mob som ej snurrar, från ikea.
tanken bakom att jag köpte den på blocket, är att hon ska kunna sova i sin egen säng så jag får sova ut dem stunder jag väl får sova. Visst är det jätte mysigt att sova med henne, men man måste ligga blixtstilla, ha henne så att hon ligger med magen mot min mage och huvudet ovanför mina bröst.. så min arm domnar jämt jämt bort. Min säng är inte heller så stor och jätte jätte mjuk så hon rullar runt jätte lätt när man lägger henne där.. vilket inte är så bra. Så om on sover i sin egen säng så ligger nog vi båda bättre.

såhär ser man ut efter en måltid ;)


Ne.. räkningar var det ja.. Hörs sen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback