förkylda.

SKRIVET DEN: 2010-02-20 KLOCKAN: 15:52:55
Igår var vi på vift med vagnen.. Först på konsum och köpa frimärken, sen på ringelsta och säga hej till kerstin, som sedan följde oss och delade ut lite inbjudningskort till dopet. Efter det var jag och Lily till ida och sara och skrattade lite med dem. Gjorde fotavtryck på Lily också för ida hade en såndär stämpelplatta. Sedan begav vi oss till kusin Robin.. Där fick Lily en bauta myra :D





Lily snackar med mamma.


Påvägen hem blev jag Jätte hungrig och jätte kissnödig.. fick springa med vagnen.. Var inte lätt att hålla sig, uppför alla trappor och bära saker fram och tillbaka.. haha.

Idag är Lily och mamma förkylda.. iaf snoriga. Jag känner inget annat än att jag snorar ovanligt mycket. Lily hade ingen bra natt i natt.. hon vaknade först när jag skulle gå och lägga mig strax efter tre. Då gav jag henne mat och vid fyra somna hon om. halv fem vaknade hon och låg vaken en timma eftersom nappen åkte ut hela tiden. Sen somna vi båda om. Lily vaknade 10 och grät. Gav henne mat och sen har vi myst i sängen till kl 13. Men hon grät mest.. kanske för att hon är förkyld? Jag är iaf trött!


Min nallebjörn.

Kommentarer
Annika:

Så jäkla söööööööööööt!

2010-02-20 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback