Fotograferings sugen..

SKRIVET DEN: 2010-02-27 KLOCKAN: 16:02:09
Det ilar i hela min kropp.. jag är SÅ SUGEN på att fara ut och fota.. Tyärr så händer det aldrig. Får be någon vara barnvakt åt lilla Lily några timmar någon dag så det är varmt ute, så ska jag fota så fingrarna blöder.
Jim! Jag saknar ju dig, inte så kul att fota utan dig. JIM är jätte duktig på att fota, och det är han som väckt mitt inresse för fotografering. Önskar vi bodde närmre varann så du kan lära mig allt du kan!

Här kan ni se Jims fina bilder. ---> Jim <---- Bilderna är super vackra!


Här fotade vi öresundsbron (visst heter bron så som går till danmark?) Nåväl jag tog detta kort och jim hjälpte mig att redigera den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback