Friskluft!

SKRIVET DEN: 2010-02-27 KLOCKAN: 15:16:15


Myser med nasse och dockan

Gårdagen spenderades hos många olika. Vid två tog vi barnvagnen till Frida (en klassompis från gymnasiet). Givetvis bodde hon längst upp så det blev många trappor! Efter lite "snack" och mys med Lily så drog vi vidare till Jenny och Robin (bor såklart också längst upp). Där blev jag bjuden på middag.. sen såg vi lite slalom men det gick ju inget vidare för någon av svenskarna. Vid 20:00 så for vi vidare till Sara och Nicklas (bor också längst upp = malin helt slut i benen) Där blev det också en massa bebis-snack för dem ska ju ha en liten bebbe i sommar :) Så himla kul att så många ska ha barn nu! Man blir ju själv så sugen på en till liten då man ser små söta bebisar och stora fina graviditets magar.


ohh.. jag vill sitta upp!


Efter lite mys, spya på mina kläder och prat gick jag och Lily vidare till sporthallen (uppför en stor lång backe bredvid brandstationen) Jag var helt slut efter den backen så det kändes som att jag varit med i värsta maraton.. På sport hallen kikade vi på då Jenny och en massa andra spelade innebandy.. Lily kräktes lite till.. jag fick träsmak i röven efter att ha suttit på en smal träbänk i en timma. Förstår inte hur dem orkar träna bandy från kl 21-22:40.. Jag hade väl orkat siså där 10 minuter och haft en jäkla träningsvärk dagen efter, om jag hade spelat nu.


Sitter hos gudmor Jenny


Vi fick som tur var skjuts hem av Jenny och Robin. Snöade ute och var inte nå vidare varmt. Vagnen fällde vi ihop och la i baksätet där jenny fick brottas med den för att få plats.




Väl hemma sov Lily men jag var tvungen att väcka henne för att byta hennes blöja och ta på henne pyjamasen. Dessutom hade hon ju 1liter spya på sina kläder .. Trodde inte att hon skulle somna om, men direkt jag la henne i sängen så sov hon så gott. Strax efter somnade jag med och vaknade inte föräns kl 7 imorse av att lillgumman var hungrig. (Åt sist kl 20:40) Så hon hade ju klarat sig länge ändå. Sen somna vi båda om vid 08 och sov till 11. Skönt! Gav Lily mat och sen drog vi till Lilys mormor på hennes jobb och fikade. Efter det tog vi vagnen runt samhället. Nu är vi hemma i värmen igen och Lily sover i hårdliften. Hon vaknar väl snart och vill ha mat.


Resten av dagen ska vi nog bara mysa här hemma!

Hoppas ni andra får en jätte mysig helg också! Puss och kram.


På konsum satt en hund på en pulka med massa packning.


Kommentarer
Annika:

Hahaha det är ju den där uteliggarns hund och packning!

2010-02-27 @ 17:38:20
malin:

haha. är det? visste inte ens att vi hade en uteliggare här..

2010-02-28 @ 14:47:10
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback