God morgon!

SKRIVET DEN: 2010-02-21 KLOCKAN: 15:55:21
Kunde verkligen inte sova i natt.. eller ja tillslut efter kl fyra någon gång somna jag.. och någon timma efter vakna Lily. Gissa om jag var död. :S

bilder från igår:








söndagsfin:





Tillägg: I eftermiddags var vi hos Annika, Pär och Helmer och hälsade på. Där var också hennes pappa (min farbor) hans tjej och deras två barn från norge. Var kul att träffa dem och se hur mycket Rickard-Bruno hade växt sen i somras! :D Glömde dock att ta kort så får väl se om Annika lägger ut några.
Hon tog iaf kort på Helmer 10månader,  Rickard- Bruno 13,5 månader och Lily snart tre månader. Alla födda samma år. :D

Ikväll såg vi My sisters keeper. Den var rätt bra och rörande, har ni inte sett den kan jag rekomendera er att se den! Sedan har jag scannat datorn på virus, 59 trojander hittades, men datorn blev inget bättre för det..

Snart ska Lily äta igen och efter det ska jag väl försöka sova, blev som sagt inte mycket sömn i natt.
Förresten åt jag min favo-mat idag.. haha.. FISKBULLAR I HUMMERSÅS jummi jummi ;)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback