Hej!

SKRIVET DEN: 2010-02-23 KLOCKAN: 14:06:25
Skulle lägga mig tidigt igår.. var jätte trött redan halv nio på kvällen.
Men när jag skulle gå till sängs kom jag på att jag inte ätit nått under hela dagen och att det mest troligt var därför jag var så konstig i magen.. Så jag värmde en färdigmatslåda.. findus.. och åt upp nästan hela. Wips så var jag inte så trött längre, inte Lily heller för den delen så var uppe till 2 i natt.. suck!
Vaknade halv 8 imorse av att Lily var vrål hungrig men lyckades söva henne vid nio så jag fick sova 2h till.

Idag  måste vi ta vagnen i -22 grader och fara å handla.

Skänker en tanke till Caroline & Julia. Hoppas hon blir frisk snart lilla julia.. och att dem kommer på vad det är för något hon har.. <3

Nu MÅSTE jag väcka lilla trollet eftersom hon kräktes en fontän-spya just innan hon somnade.. Jag lyckades till och med fånga det på film.. haha.

Bye..

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

åh va du e gullig :) tack så mkt. nu har hon fått medicin så förhoppningsvis så blir hon bra mkt snart.



uch så kallt ni har det, o vi klagar för våra -1 grader :p hihi

2010-02-23 @ 22:44:25
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback