Hos mormor i skogen!

SKRIVET DEN: 2010-02-25 KLOCKAN: 18:19:25

Japp nu är vi hos Lilys mormor. Tidigare idag var hon i arvidsjaur hos oss. Sedan gick vi ut i det vackra vädret.. bara -8 grader och sol! Så himla skönt.. Lily har snackat en massa idag! Har filmat lite, men som vanligt då man filmar så börjar hon titta på kameran istället för på mig så då slutar hon prata, men tror jag fick med lite grann iaf. Ska väl lägga ut den så småning om. Gud vad tiden går fort med en liten.. man hinner inte med, man märker inte själv att dem blir större, men när kläderna inte passar längre så måste det väl vara så!

Dessutom såg jag ju en tre veckors bebis på barngruppen, som dessutom var större än vad Lily var vid den åldern och jag kan inte minnas att hon varit så liten. Man glömmer ibland bort att njuta och längtar mest framåt.. Att hon ska kunna sitta, sitta utan stöd, äta barnmat, masa, krypa,gå, prata osv.. Ni med barn förstår säkert vad jag menar. Men samtidigt vill man inte att dem ska bli större för det är så himla mysigt att ha en liten, bara ligga och gosa.. Man vet ju att det kommer en tid då dem inte längre vill mysa.. hellre springa omkring och äta blomjord osv.. 


Hos mamma i sommar.  


Hos mor på vintern.


Lily en månad gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback