SÖNDAG!

SKRIVET DEN: 2010-02-07 KLOCKAN: 16:18:36
Vill börja med att berätta att lillan sov hela 7timmar i natt :D Hon är så duktig min lilla gumma.
Kl 13 kom Stina och Camilla hit för att ha lite hudvårdsprodukts genomgång med mig och Annika.
Helmer var också med såklart. Så nu har vi fått prova lite krämer och smink. =)
Jag beställde en peeling, en hudkräm och en underlagskräm som var kanon bra.. Syntes inte att man hade på den på huden ens.. Stina höll Lily hela tiden Camilla gick igenom dem olika produkterna och Helmer han busade omkring hehe.

Nu har lillan ätit och sover, men hon sover nog inte så länge... hon brukar inte sova mer än 30min.




Var ju jätte fint väder ute idag, sol och bara någon minusgrad. Försökte få tag i pappa men han svarade inte, ville ju gå ut med vagnen och hälsa på någon. . Men det får bli någon annan dag! Dem kanske är i jokkmokk på marknaden fortfarande. Imorgon ska Annika och Per låna lillan en stund, Annika ville va barnvakt. Tror jg ska färga håret under tiden, och kanske sola lite.. var ju ett år sen snart. Är blekare än Lily nästan..
Man känner sig så mycket frächare då man är brun, dock blev jag lite skrämd då jag såg ett prog. som gick på tv4-fakta om hudcancer osv.. Dem sa där att om man bara bränner sig en gång, så har man 50% risk att få hudcancer på det stället man bränner sig, under sitt liv.. Alltså har jag jätte stor risk att få det eftersom jag nästan alltid bränner mig. Men jag vet inte om det bara gällde den vanliga solen.. isf är nog inte risken att jag får det så jätte hög då man alltid jobbar när det väl är sommar.

Måste på tal om det kolla upp ett födelsemärke på armen någon dag, tycker att färgen på det har förändras, och efter att ha pratat med folk vars anhöriga eller bekanta dött av att ha ett förändrat födelsemärke så är det nog bäst att ta det säkra före det osäkra.

Imorgon ska jag börja planera dop! Blir intressant..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback