Ännu en vaken natt.

SKRIVET DEN: 2010-01-18 KLOCKAN: 18:19:49
Ja snart börjar man ju bli van att lillan inte kan sova på nätterna. Antligen har hon vänt på dygnet helt eller så är det magen som spökar. Hon somnade vi 8 imorse och sov till tio. sen var hon vaken till strax efter ett då hon somnade om igen. Då somnade jag också och vaknade av att mamma ringde. Det var meningen att vi skulle sova hos henne i natt, men mamma sa att hon kunde ta lillan i natt så jag fick ordna lite här hemma och sova ut en natt.

Men jag saknar henne redan! <3



Hon var så sött kring 5 imorse då hon hade ätit och rapat. Hon låg mot min axel och sen när jag vände henne mot mitt ansikte så hade hon mat runt hela munnen. Då sa jag.. men BUSUNGE. då skratta hon som bara den.

Åh lill-hjärtat. Skulle verkligen göra allt för henne. Älskar henne mest av allt man kan älska!
Min mor har köpt en babysitter som gungar med musik på blocket åt henne, som mest troligen kommer i veckan. Jag hoppas hon kommer att gilla den :D



Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback