BVC besök och lite sömn.

SKRIVET DEN: 2010-01-20 KLOCKAN: 10:18:38
Ja blev inte mycket till sömn i natt.. hela 2h yeeeej........Men lillan sov ganska bra. Hon somnade tre och sov tills klockan ringde. Men jag däremot kunde inte alls somna. Låg i sängen från kl 02..Typiskt!
Nåväl vi försovde oss litegrann och jag hade en halvtimma på mig att göra mat till sötungen, byta blöja och klä henne.. packa skötväskan, klä mig själv, borsta mina gaddar och ta på mig ytterkläderna, bära ner vagnen, bära ner lillan och sen gå till vårdcentralen. Prick tio över nio var vi där. Nu väger stora damen 4475kg, alltså två kg på pricken mer än då hon föddes! Hon är nu 52cm lång så 4cm har hon växt. Min lilla knubbis:D Också skrattade hon på bvc, söttjejen min. Nu ska jag ta och ringa några viktiga samtal och sen försöka vila lite, om nu lillan också vill det.

Kram

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

Hej!

tack så jätte mkt !! detsamma !

ja det går faktiskt bra, vissa dagar är jobbigare än andra! hur går det för dig? va du berädd på att va ensam eller det kom efteråt ?



hur gammal e din dotter nu? min vägde 4000 när hon föddes så din va en liten en :D dock gick jag 16 dagar över tiden.



kram

2010-01-20 @ 22:28:34
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback