Fredags myyys!

SKRIVET DEN: 2010-01-23 KLOCKAN: 00:10:33
Hej och håå.. vad min dator är seeeg just nu, ändå har jag just startat den.. suck! Dagen började med att vi somnade sju imorse och steg upp mellan ett och två. Annika och Per samt Helmer kom förbi med två bodysar dem köpt åt lillan :D Tack! Och sen kom morfar.. lillans morfar alltså.. med mat till mig :D
Efter det så tog vi vagnen till Sara och Nicklas och där blev jag bjuden på mat men hade ju just ätit, men lite efterätt gick allt ner! Gott. Vi var där till 21:30, såg lite lets dance och bara mös i soffan. Sen fick man ju lite barnvakt också ;);) Efter besöket gick vi till medan och mötte upp Sara och Ida som följde med mig hem. Dem gav lillan mat så att jag skulle få duscha.. Härligt, var ju inte igår precis haha!




Får se vad som händer imorgon, antligen tar vi vagnen till morfar och tessan eller så ringer vi mormor och frågar om vi får komma dit. Nått måste vi hitta på iaf.

Haft en bra dag idag med andra ord :D


Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback