Natten som var

SKRIVET DEN: 2010-01-11 KLOCKAN: 22:08:20
Lillan ville absolut inte sova under gårdagen, så mamma trodde att hon skulle sova hela natten. Men så blev det ju naturligtvis inte, utan tvärtom. Försökte verkligen med allt, men allt hon gjorde att skrika, knysta och krysta. Alltså MAGONT gissar jag.. Den enda stunden hon inte skrek var när jag la henne på skötbordet och hon fick titta på fiskarna som hängde ovanför. Men efter 15minuter var ju inte det heller intressant så då fortsatte hon skrika.
Strax efter kl 5 i morse somnade hon liggandes på mage mot min bröstkorg. Jag fick givetvis sova sittandes för försökte jag lägga ner henne så började hon skrika igen.

 


Har hittat mobilen och tycker att den är jätte intressant


 

Just innan kl nio vaknade hon och var hungrig. Mamma gjorde mat och hon slukade allt snabbt, vilket återigen ledde till magknip. Mormor och sofie kom på besök på deras lunch. Givetvis somnade hon just innan dem kom.
Efter det så for jag och lillan ut med barnvagnen på apoteket och köpte minifom droppar som tydligen ska göra så att dem inte har lika ont i magen. vi har testat det två ggr nu och hon fiser och rapar mer iaf, men är fortfarande lika skrikig. Men man får väl ge det några dagar.


 

Sedan for vi till solbacken där jag tidigare vikarierat och hälsade på tanterna och personalen!




försökte bada för att bli trött, men det funkade inte heller.


Lillan har nu sovit flera ggr under dagen, varit trött och gnällig. Vad tror ni händer då i natt?
Jo... vaken vaken vaken och pigg. Kul för mamma ! ;P NEJ!



provade lite pojkkläder ;P

Imorgon ska jag ta vaccinet mot svinis och sedan gå förbi Lubor och ringa lönekontoret.
kanske går vi någon mer stans då vi ändå är ute.

KRAM från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback