TRÖTT OCH SLUT!

SKRIVET DEN: 2010-01-21 KLOCKAN: 00:03:38
Ja så kan man väl sammanfatta mig själv just nu.. Fick iaf nån timmes sömn på eftermiddagskvisten.
Gjorde faderskapstestet idag på mig och lillan.. Gör det bara för att hennes pappa har krävt det även om vi båda vet att det är han som är pappan...

Nåväl ska försöka få lilla pluppen att bli trött men lär inte bli så lätt då hon sovit mest hela dagen.
Haft en massa besök nu ikväll också.. plus att min pappa med familj var här också. Fick två tjusiga gubbar av dem från egypten :D

Ne nu är det natt..


Dröm sött.

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

ah gud va tråkigt! men jag förstår helt klart att du valde att flytta hem igen! killar killar.. undra vad som finns i deras hjärna egentligen?

ja fast vi håller på o klyddar, får väl se om vi kan lappa ihop det en vacker dag.. man vet aldrig. ah hon e inte så gammal juh, julia är 3 månader :)



synd att du inte bor kvar i skåne :)



kram

2010-01-21 @ 00:42:03
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback