vad har hänt med blogg.se?

SKRIVET DEN: 2010-01-28 KLOCKAN: 14:14:04
När jag nu loggade in på bloggen så såg den helt anorlunda ut, alltså här där man kollar statistik, inlägg osv. Lustigt.
Föresten, någon som vet hur man blir mer än basmedlem på blogg.se?

I förrgår var jag hos Jenny och blev bjuden på revbensspjäll, det var mumma! Sedan såg vi korphockey på ishallen.
Sedan gick jag hem vid 22 i snöstorm. Dagen efter vaknade jag och såg att det fortfarande var en jäkla snöstorm, men jag och lillan tog vagnen på eftermiddagen och gick ut iaf.. Vi gick till morfar (min pappa) som vanligtvis brukar ta 25minuter.. men nu tog det ungefär den dubbla tiden pga av all snö.

Idag skulle egentligen min mor komma.. men hon orkade inte, så har inga planer. Hittade en matlåda i kylen som jag helt glömt bort. fick den av mor min i söndags och hade ingen aning om vad som var i. och nu såg jag att det va kött och potatisgratäng så har just mumsat i mig det.. gott var det som tusan.

Nu ska jag föra över bilder från en digitalkamera jag lånat, fick låna en kabel av Jenny.
Får se om datorn orkar med det..


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback