Äntligen lite sol igen..

SKRIVET DEN: 2010-07-24 KLOCKAN: 14:42:31
Det har varit tråkigt väder, regn och rusk i några dagar nu. Men idag är det sol och 18+. Igår kändes det precis som att det var höst. På kvällen var det bara 7grader ute.


Köpte en pyjamas åt lily igår..

Lily har inte varit sig själv riktigt. Extra tjurig och vaknat extra mycket på nätterna. Ibland verkar det som att hon har jätte ont i magen eftersom hon ålar sig som en korv och trycker upp sig med benen. Tycker att hennes mage varit väldigt uppblåst också. Hon är fortfarande hård i magen.. tar typ 15min för henne att bajsa och då man väl byter blöjan är det bara en hård liten kula i blöjan. Stackars lilla tös..


I förrgår hade hon världens otursdag också.. Först så krocka hon med munnen i spjälsängen och sen så klämde hon fingrarna i en kökslåda.. Kanske bäst att köpa sånnadär klämskydd nu när hon börjat slita i lådorna.. 
Och igår lekte hon med en sked och vred sig om medan hon hade den i munnen.. så många tårar har det blivit dem senaste dagarna. Och JÄKLAR vad högt hon skriker nu.. stackars stumpan. Hon är så söt när hon gör illa sig för då vill hon komma till mig och gosa..



Jag har blivit beroende av att framkalla kort igen.. suck. Betalade en räkning till fuji på över tusen spänn häromdagen och det är bara juli månad.. Många förstoringar har det blivit.. Haha Lily finns på varenda vägg här hemma. 



Mitt sovrum har fått ett litet lyft också.. pappa var här och satte upp en hylla som jag haft liggandes sen jag flyttade in. Nu skulle jag vilja göra några fondväggar här i min vita lägenhet. Men samtidigt känns det så onödigt då man inte vet hur länge man ska bo här, samt att man lägger ut pengar på något man inte äger...

Oj titta nu vem som somnade i poolen :P


Vad som händer idag det vet jag inte än..
Nu vakna Lily igen... hon sover inte mer än 15-25 min då hon väl sover.. :S
Hur ofta och länge sover era barn?

Ha en toppen helg!

Kommentarer
Kajsa:

Samma med Mio. Han sover max 45 minuter åt gången på dagen. Önskar att han kunde sova lite längre stunder ibland iaf. Vilma kunde ligga och sova i vagnen ute på altanen 2½ timme. Men alla barn är ju olika =)

2010-07-24 @ 16:17:52
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback