Äntligen...

SKRIVET DEN: 2010-07-26 KLOCKAN: 13:27:04
Nu har jag fått duscha.. yeeej :) Nu känns allt lite bättre..

Lily somnade trots gnäll och tårar till slut..
Urs tycker inte om när hon har dagar som dessa... det skär i mitt hjärta när hon gråter och tårarna rinner ner för kinderna och inget man gör hjälper..

Hoppas hon sover minst 1h för det skulle hon behöva. Dem senaste dagarna har hon bara sovit max 30 min och då är hon lika gnällig efter några minuter igen.. Hon börjar vara tung min lilla snuttefia. Man får träningsvärk i armarna när man måste gå och bära på henne flera timmar om dagen.


Lily igår eftermiddag.

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

gick inte att kommentera senaste inlägget.. ville bara skriva att jag tycker det är starkt gjort av dig att stå på dig! synd att behöva hamna med såna människor..

2010-07-26 @ 16:24:02
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback