Bygga om.

SKRIVET DEN: 2010-07-29 KLOCKAN: 01:31:01
Jag vill bygga om min blogg.. totalt! Hela designen och.. ja allt om det går. Är tyvärr ingen hejare på sådant. det enda jag kan göra är att ändra bredden lite layout på texten, länkar, göra header osv.. Men jag vill ha en helt ny design. En man gör i photoshop.. med rundade kanter osv.

Någon som vet någon som gör sådant?
Sen undrar jag om någon vet om man kan byta namn på bloggen. alltså adress namn.. som i mitt fall är m4ll4n.
Eller måste man göra en ny blogg då? Det vill jag ju inte.. vill ju ha kvar alla mina inlägg osv.

Sen ska jag ursäkta mina bilder som är av väldigt dålig kvalla just nu. Dem flesta är mobilbilder eftersom min systemkamera är så oerhört skitig.. linsen alltså.. Måste köpa nått som går att rengöra den med. Lovar att ni aldrig sett en fläckigare lins. Bilderna blir suddiga!!

Nej nu blir det nog sängen snart. Lily har börjat vakna prick 04 .. :S Men hon somnar ju om efter mat och en ren blöja.. trots det är det jobbigt att kliva upp den tiden. Sedan gör hon morgon kl 09:30 senast.. 
Förstår inte varför hon börjat sova så dåligt nu? Förut kunde hon sova 10-12 h utan att vakna. I natt somnade hon 23 trots att hon bara sovit en gång idag kl 15.. :S

En liten Lily ( tänk att jag tyckte att hon var så stor här) ca 3v gammal.
Saknar den här mysiga tiden.




Kommentarer
Becca & baby:

Oj, hon har förändrats en hel del :P

2010-07-29 @ 13:42:54
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback