Då var det natt igen..

SKRIVET DEN: 2010-07-28 KLOCKAN: 00:44:04
Har hälsat på lilla Joar idag! Sara och Nicklas lilla son.. och guuuud så söt.. och guuuud så liten han är! Omen han är större än vad Lily var då hon föddes så minns jag aldrig att Lily varit sådär liten..

Sedan blev det en tripp med marrebarre till hans syrra och hennes karl.
Lily har varit grinig hela eftermiddagen och kvällen så hon somnade i vagnen påvägen hem från Silje.
Undra hur tidigt hon kommer vakna imorgon bitti? det vill jag nog inte ens veta såhär på förhand.


Blir arg om hon inte får leka med snusdosan!


När jag kom hem fick jag ett möbleringsIL så nu har jag möblerat lite.. Tanken från början var att ställa in byrån som jag hade i sovrummet i köket så att jag kunde ha micron på den och därmed skapa lite mer bänkyta då det endast går att ha micron på ett ställe då bara ett uttag finns.. MEN det blev inge bra alls.. Byrån var för smal för att Micron skulle kunna stå på den.. Så byrån hamnade tv-rummet ist och TOMT blev det i sovrummet...

Så nu vill jag gå på loppis och handla gamla möbler som man kan måla vita.. Men vart finns loppis?


Mammas lilla kanin.

Nåväl.. Stökade på lite mera här hemma.. dammtorkade och flyttade runt på prydnader. . NÄR OCH OM jag får pengar över någon gång, ska jag köpa några krukväxter.. Har bara tre riktiga blommor.. :S Har varit så mycket utgifter nu på sistone.. CSN-räkning, massa födelsedagar och vänner som fått barn.. ja alltid är det något:P

Ne.. hade inte mycket på hjärtat idag.. NU blir det plankan som avslutning på kvällen.. och kanske nå mat..
Har inte ätit en enda måltid idag. SKÄMS PÅ MIG!

Gumman hjälper mamma att diska..

Natti natt.

Kommentarer
Kajsa:

På söndagar är det auktion typ vid samhall. Sen har ju Anna-Lisa massa loppisfynd och dylikt i hennes lada bakom affären. Där kanske du kan hitta nå, annars kan du kanske hitta nå på Ånyo som du kan slipa och måla till?

2010-07-28 @ 07:34:37
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback