En natt kvar...

SKRIVET DEN: 2010-07-04 KLOCKAN: 13:44:53
I helgen är det nattivalen här i Arvidsjaur.... vilket i stort sett innebär fulla människor, hög musik som låter flera km.. osv .. osv. Två nätter i rad har jag inte kunnat sova bra alls. Inte Lily heller för den delen. Först den där jäkla musiken, sen en massa fulla människor som skriker här utanför påväg hem. Inatt dansade folk utanför mitt fönster, någon skrek och någon kräktes. Nu är det en natt kvar.. sen hoppas jag på lugn och ro...


Jag har öppet fönstret i sovrummet.. har som sagt 27 + här inne i lägenheten ( ute är det mulet, har regnat och 22,2 +), så vi håller på att smälta bort.
Måste köpa mig en fläkt till sovrummet åtminstone. Det är nästan så att man längtar tills det blir -30 igen.. Speciellt på nätterna då man fastnar mellan lakanet och täcket. Sen dem där jäkla myggen. huva. 

Men innan kylan kommer vill jag gärna hinna sola lite.. Det får gärna vara varmt på dagarna och nollgradigt på nätterna. Det hade varit perfekt.

just nu sitter Lily bredvid mig och äter majskrokar. Jag har datorn i köket sen igår då jag kollade recepet och bakade. 

Snart ska jag laga mat, idag blir det kotletter och klyftpotatis..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback