Fotomorgon med Lilybus

SKRIVET DEN: 2010-07-01 KLOCKAN: 20:28:03
Resulterade i bla. dessa bilder...

Jag har jämt så svårt att bestämma mig för en fin bild så varsegod, det blev en del :) Har miljontals till på min dator på Lily.. Har framkallat ca 600 bilder.. Vet dock inte vad man skulle ha gjort med alla. Har en hel del på väggarna här hemma.. och fler kommer det säkert bli.. :P


Ikväll ska jag göra en fin fotobok på internet.. har gjort en förut till min mamma, men kan ju vara kul att ha en själv också!


Skulle vilja ladda upp alla mina kort någonstans.. nån fler stans än bloggen! Här tar ju sån tid att ladda upp alla.
Vill dock inte att vem som helst ska kunna se dem. Någon som har nått tips på vart man kan göra fotoalbum på nätet? inte pixbox och bilddagboken.. utan någon fin sida där man kan ha högupplösta bilder..

Kommentarer
Fotograf Viktoria:

Härliga bilder :)

2010-07-02 @ 20:27:05
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

Hahaha naaaw, bilden längst upp till höger.. sådär gör Milo med när han flinar :P Sååååå sött!

2010-07-06 @ 21:34:57
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback