God kväller?

SKRIVET DEN: 2010-07-11 KLOCKAN: 20:39:29
Känns som det är morgon eftersom jag gjort absolut ingenting idag, samt steg upp vid 13-tiden. Fastän Lily sovit så länge idag så har hon sovit tre timmar till sen dess + att hon sover även nu. Undra hur länge hon ska vara vaken i natt.

Har inte bytt lösenord ännu, men det kommer till veckan..

Jag blev så sugen på att laga mat.. men vad? Jag skulle vilja ha alla dem där coola ingredienserna som Jamie oliver har eller Gordon Ramsay.. Men dem finns ju knappt i sverige.. Såg just hur Oliver gjorde någon jätte häftig kaka i ugnen.. men det han använde har jag aldrig någonsin sett här i sverige.. undra vad det var för något. såg gott ut..

Nä.. får nog ta och baka nått .. en paj sådär snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback