GRAVIDA

SKRIVET DEN: 2010-07-01 KLOCKAN: 23:17:15
Två av mina vänner ska ha barn i sommar. När jag ser deras fina magar saknar jag min.. Jag vill också ha en gravid mage. Det var så mysigt att känna alla sparkar.. hickan.. Lily hickade alltid i min mage. Men när jag väl var gravid så ville jag inte vara det, nej jag ville ju att Lily skulle komma ut.. Man kände sig stor, ja rent utav gigantiskt, man hade ont och kulan var ofta i vägen.. Man glömde bort att njuta.. Men NU.. nu njuter jag varje dag av min lilla Lilybus.  Hur som helst.. Här har vi Sara och Sofi.. båda är beräknade i juli. Tycker det ska bli jätte spännande och se vad som finns där inne.. där inne i deras magar.. en liten flicka.. eller pojke? undra om dem får samma kön på bebisarna eller olika.. :) Jag längtar iaf tills dem kommer ut i världen. Men Längtar allra mest det gör nog dem själva!!

Kommentarer
Henny:

Vilka fina bilder!



Jag tycker det är SÅ fin när andra har gravidmagar, men när det gällde en själv, njäe, då var det inte lika roligt. Haha :)

2010-07-02 @ 23:08:30
URL: http://frokenhenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback