Små kläder . . .

SKRIVET DEN: 2010-07-25 KLOCKAN: 21:05:25
Började att vika en massa tvätt idag, vilket slutade med att jag städade ur Lilys garderober.. Japp det vart rensning idag med. Konstigt, tyckte det var bara någon vecka sedan jag gick upp med två påsar på vinden och nu blev det två till.. Allt kanske inte var för smått för rensade även bort fläckiga kläder och sånt som inte sitter bra, typ för snävt.




Ändå har jag en massa massa kläder kvar. och mycket som jag aldrig hunnit använda. :S Lägger ju allt på vinden ifall man får en tjej till. Och nu VILL jag ha en tjej till.. eller jag vill ju ha en son också men även en till flicka, bara för att få använda alla kläderna igen.. känns ju tråkigt om man aldrig mer får använda dem.. Jag tänker då INTE sälja dem.. det har jag inte mage till att göra.. Nej dem får ligga där på vinden så får vi se vad det blir av dem!
strl 74              body 6 tröjor (68)         byxor (68)



I garderoben är det mesta oanvänt.. Väntar på att Lily ska växa i dem eller på bättre väder. :)
Lite roligt att man får vissa favoritplagg även till sina barn.. :P

Jag har haft turen och köpa mycket begagnat som inte alls varit i beg. skick utan bara används 1-2ggr en del hade till och med lappen kvar. Sen blir det ju att man köper några plagg varje gång man är till stan.. menar har man likas 13mil enkel väg så känns det lika bra att köpa när man väl är där. Sen är det ganska svårt att INTE köpa barnplagg när man väl är inne på barnavd. Har typ slutat shoppa helt åt mig själv. Har inte blivit många plagg sen jag blev gravid med Lily..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback