Tand nr 2

SKRIVET DEN: 2010-07-05 KLOCKAN: 23:04:37
Idag kom den upp.. tand nr 2 för Lily.
Jag är så överraskande glad över att hon inte haft så mycket besvär med tänderna. Man ska väl inte hurra i förväg, men 2 tänder utan feber.. det hurrar jag för!

Den enda jag märkt är att hon gnytt lite extra på nätterna. Den första tanden vaknade hon också några ggr per natt, men denna har jag inte märkt något. Lite bajs i blöjan på morgonskvisten, men det hurrar jag också förr då hon brukar vara så förstoppad i vanliga fall.

Tand nr 2 sitter iaf till vänster om tand nr 1. Så nu har hon fått båda sina nedre. Jag antar att det är vanligast att få sina nedre före dem övre då dem flesta barn jag sett som fått tänder har fått sina nedre.?!

Lily i lördags.

Kommentarer
Kajsa:

Vilma fick först nere och Mio nu har ju också fått först nere. Jag tror också att det är vanligaste så.

Få se om jag kommer imorgon på mammaträffen. Känns som jag har mycket att hinna med före jag börjar att jobba imorgon. Men jag hör av mig om jag inte kommer. Kram

2010-07-06 @ 00:21:02
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback