VILL INTE!

SKRIVET DEN: 2010-07-30 KLOCKAN: 00:25:16
Tog fram gungan idag.. var ju säkert en månad sen hon gungade i den sist.. Snart är hon för tung för den så måste ju passa på att använda den innan det inte går längre..
Jag blir faktiskt lite ledsen då jag tänker på att hon snart är ETT år.. Vart har detta år tagit vägen?
Jag VILL INTE att hon ska börja dagis snart.. Jag vill inte börja jobba.. jag vill inte vara ifrån henne hela dagarna.. jag vill inte att okända människor ska ta hand om min dotter (dagisfröknarna) Jag vet att det låter töntigt.. Men det är så jag känner.. SNÄLLA TID gå lite saktare.. typ lika sakta som då Lily låg i magen tack!



Kommentarer
Becca & baby:

Jag tror inte att någon kan ta hand om Isac lika bra som jag, delvis därför vi inte haft barnvakt än. Så jag känner samma om dagis, som tur är har jag lite längre tid kvar. Men det går FORT!!! Dock gick tiden lika fort när jag var gravid ;o

2010-07-31 @ 12:42:09
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback