Äntligen sol!

SKRIVET DEN: 2010-06-24 KLOCKAN: 17:44:13
Idag har vi äntligen fått lite sommarvärme. Så härligt.
Jag får panik när det är sol ute, måste ut ut ut. Men vart ut? Finns ju som inga ställen att sitta på eller bara vara häromkring där jag bor. Därför tog vi barnvagnen och bara gick omkring i fyra timmar. Dessutom blev det att handla en massa på konsum, köpa jordgubbar på Ica och till sist äta en burgare på sibylla. Vem orkar stå och laga mat i fint väder?

Lily satt för det mesta i vagnen, hon har blivit så stadig nu att hon kan sitta själv väldigt långa stunder, och i vagnen hela tiden. Men efter 1-2 h blev hon trött och somnade :) Vi var också och hälsade på alla på ålderdomshemmet. Dem tycker ju det är så kul när dem får se ett litet barn. En tant fick till och med tårar i ögonen.


(Någon annan än jag som har problem är på blogg.se med att göra nya rader? Jag måste trycka ctrl + enter 4-5 ggr för att få ett mellanrum mellan raderna..)


Nu har Lily just käkat spagetti & köttfärsås och snart ska vi åka bort en sväng..
Måste bara sätta på både jag och lily rena kläder.. hon kräktes nämligen upp ganska mycket mat på oss båda nyss. Så vi sitter här utan tröjor båda två.. :P
Vi höres..




Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

låter jättemysigt med solpromenad! jag tycker snarare det är svårt att sola med barnen i vagnen. Leia tycker det är skittrist och det är inte så kul att hänga i skuggan tycker jag :P

2010-06-24 @ 18:08:45
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Kajsa:

Du hann just logga ut från Fb då jag skrev att vi gärna ville följa ut och gå! =) Vi får ta det en annan gång. Ta gärna med dig kameran på tisdag så kan vi göra som du sa. Hoppas att ni får en fin midsommar.

Kram

2010-06-24 @ 23:26:04
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback