Det här är boven!

SKRIVET DEN: 2010-06-20 KLOCKAN: 13:43:46
Jag var på dollar och expert i fredags. På dollar köpte jag bla ett gossedjur till Lily.. Och sen i fredags har det legat små små kulor överallt i lägenheten och jag fattade inte alls vart dem kom ifrån. Men imorse när Lily vaknade (efter att jag fått 2timmars sömn förövrigt) så hade hon två må kulor i munnen.. :S Jag plockade ut dem och hittade sedan en som fastnat på läppen som jag fick blöta bort.. Vart tusan kom kulorna ifrån, är dem giftiga? Min första tanke var att dem kom ifrån en sådandär liten påse som man brukar få med när man köper skor eller nått annat. Men dem är ju jätte giftiga vad jag vet så blev jätte rädd! hur många har hon fått i sig? Måste jag på sjukan?


Bredvid henne låg vovve-gul. Den jag köpte i fredags.. den var helt slemmig och blöt på foten, alltså.. Lily har sugit på den. En aha-upplevelse senare så upptäckte jag hålet också.. och självklart låg hundratals små kulor där i.Någon som vet om dem är farliga? Kan inte tänka mig att man stoppar giftiga kulor i gossedjur som små barn ska ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback