Gårdagen!

SKRIVET DEN: 2010-06-30 KLOCKAN: 11:34:16


Igår var jag först på mammaträff.. sen fotade jag en liten Mio i dopklänning.
Efter det gick vi en stund på samhället. Fick sedan ett samtal av Sara som syns på bild här ovan!. Hon bjöd på mat så jag och Lily åkte dit och käkade :) Väl hemma igen var vi kl 19..

kl 20 så somnade Lily.. för NATTEN! Hur ofta händer det.. ALDRIG! Så skönt.. en massa egentid på kvällen och jag la mig före kl tolv! Hon vaknade igen kl 09 imorse.. åt lite mat och somnade sedan om till 11. Världens bästa natt alltså.



Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

va duktig du är på att fota!:)

2010-06-30 @ 13:03:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Preggo-Sara:

Tack för igår vännen, alltid lika roligt när ni kommer och hälsar på! :) Stort tack även för bilderna! :) kramar i massor

2010-06-30 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback