God morgon.

SKRIVET DEN: 2010-06-07 KLOCKAN: 11:40:12
Såg film i natt.. till 02:nått och kunde inte somna heller då jag la mig. Vet inte vilken tid jag somnade men det jag vet är att jag idag är väldigt trött av någon anledning. Nåväl.. Jag undrar om Lily tog sovmorgon idag? Hon kan ju inte ha sovit till 10:20..? Vet att jag hörde när hon åt, men somna hon sen? Vilken tid åt hon? ja.. konstig dag idag..



I lördags hade jag barnvakt några timmar. Jag gick  och käkade god mat på en restaurang med Sara. och sedan satt vi hemma hos henne och bara svamlade om lite allt möjligt. Var ganska skönt att slippa ha med sig Lily.. Kan bara tänka mig vilken katastrof det skulle bli om hon följde med.. en trött gnällig bebis i knät, nej tur jag fick barnvakt - barnvakter. Kändes ganska konstigt att gå omkring utan vagn, man visste som inte vart man skulle sätta armarna.. (?) Skulle dem bara hänga och dingla där vid sidorna? Var det så man hade det förr?



Igår hade jag besök av några kusiner och deras mor. En av mina kusiner har ett barn på 3 veckor som hon också hade med sig. Dem bor i Köping och hade bilat upp hit allesammans. Kul att ses när man typ ses var 3dje år eller nått sånt.
Sen var ju pappa med familj också här igår. Och tessan hade gjort en jätte fin jordgubbs mössa till Lily. Måste fota den så ni får se senare! Sen hade jag inget mer att dela med mig av i bloggen just nu. Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback