Hej!

SKRIVET DEN: 2010-06-26 KLOCKAN: 13:10:53
Lily sover just ute i vagen. Gårdagen tillbringde vi med att vara ute och gå med vagnen. Vi satt en stund i marklundsparken.. sedan gick vi till kyrkogården och kollade på alla gravarna. Sedan for vi hem och käkade jordgubbar, godis och såg på film!


Idag är det också varmt ute, men inte lika.. mer skugga också. Jag blir lite småsur då det aldrig.. och då menar jag ALDRIG är sol på min balkong. Den ligger jämt i skuggan. Är gode sugen på att byta lägenhet.. till en med egen ingång och altan. Det hade varit guld värt då man har barnvagn. Tänk då behöver man aldrig väcka Lily då hon sover för att vi måste gå in. Då är det bara att låta hon sova på altanen..


Har tagit en massa nya foton, men jag orkar inte hålla på att redigera och greja nu så dem kommer väl upp så småning om. Nu är det ett mygg här som surrar runt runt mitt huvud..

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback